Komen aku mengenai isteri Mat Yo


Credit to beautifulnara.com

Lama dah aku rase nak update pasal isteri mat yo yang aku rasa terlalu kurang ajar dalam menghormati orang tua. First impression aku tengok video tu, mulut aku terus terkeluar 'kurang ajarnya perempuan ni'. yang tak boleh bla tahan bila dia keluarkan perkataan 'pakcik bodoh' dan 'jantan dayus'. chopp! 'bodoh?' Apa hak dia nak perbodohkan orang? kalau rasa pandai sangat, kau dah hormat pakcik tu. pakcik tu mestilah tegur bersebab. 

Yang aku lagi lagi bertambah pelik, kau nak turun naik mahkamah buat apa? fail saman? huh! kakak, nasihat aku, stop it before kau balik kena saman. aku dengar ramai saksi masa tempat kejadian. CCTV pon terang terangan rakam apa yang kau buat. hah! lagi satu video yang kau rakam tu pon boleh jadi bukti untuk pakcik tu. bukan bukti untuk kau. ingat! sebab mulut badan boleh binasa.


Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak. Dengan rasa rendah diri, saya minta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas tindakan saya sehingga menimbulkan kemarahan semua pihak.
Credit to beautifulnara.com

now, bila dah kecoh kecoh satu Malaysia, baru kau nak buat permohonan maaf. tapi aku pelik, kau sepatutnya mintak maaf kat pakcik tu, bukan kitorang. aku rasa kau takot populariti husband kau jatuh eh? jangan risau. kitorang rakyat Malaysia takkan campurkan urusan kau dengan kerjaya suami kau sebab kitorang hormat sesama manusia! 

No comments:

Post a Comment