GlowShape Slimming and Whitening Body Lotion



Ada yang mempunyai masalah lemak berlebihan macam aten ni? serious!! stress gila bila lemak makin lama makin seronok je buat habitat kat dalam badan kita kan???

So, harini aten nak promote siket product dari Aqua International yang sangat popular ni :)

Apa yang dijanjikan oleh Glowshape Ice ini korang bukan aja akan kehilangan berat badan tetapi mampu memutihkan dan meremajakan kulit tanpa sebarang kesan sampingan. Aten berani guarantee korang takkan menyesal sebab banyak dah dapat feedback dari customer.

Sumber Aqua International MY

Ohhh. sebok2 cerita pasal testimoni lupa pulak nak cerita pasal benefit dia. kalau korang nak tau, GlowShape ni mengandungi L-Glutathione yang boleh bekalkan nutrien kepada kulit untuk memperbaiki dan juga mencerahkan kulit dengan formula pemutihan dan pelembapan dengan serta-merta. tak caya? betul. selain tu ia boleh memelihara dan melindungi kulit daripada sinaran matahari dengan perlindungan SPF25. Ia juga boleh membantu untuk mengatasi masalah kulit kering, kusam, gelap dan tidak sekata warna kulit. Dengan SPF25 ia membantu mengurangkan penuaan pramatang kulit seperti pigmentasi, bintik hitam dan kedutan halus. :)

Selain tu, ia juga mengandungi 'PURE MARINE COLLAGEN' Yang membolehkan kita support kekuatan tisu kulit kita. Dia juga boleh membantu proses pembakaran lemak dan penurunan berat, dan dalam masa yang sama juga, dia boleh improve tekstur kulit menjadi lebih anjal, lembut dan mengurangkn kedutan. So, kulit anda akan lebih nampak muda dari usia anda :)

Bemda yang paling penting sekali benda ni HALAL dan dah diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia :)

Hurmmm. mane nak dapat eh produk ni. Aten lahh jual :) RM 70 FREE POSTAGE ye :) Pembelian Botol ke 2 RM 65. Murah kan? so, meh meh ler try. ten dah try. makcik2 kat kampung pon dah try. tinggal tunggu hasil je :) So, apa lagi? 

Eh. jap. jap. jap. if sesapa yang berminat, boleh je PM aten kat Facebook atau direct email ke hatinathirah@gmail.com

Sekian :)

1 comment: