S . A . H . A . B . A . T


Mana nak cari sahabat yang baik?
sahabat yang ada tika senang
ada jugak waktu susah..

waktu ketawa tak ingat dunia
waktu menangis sembab2 muka
ada je kau kat kiri kanan depan belakang aku
padahal kau jauh dari aku

tapi lepas ni ada lagi ke kau
boleh ke teman aku macam sekarang?
3 hari lagi kau akan balik
lepas ni, tak kan jumpa
nak contact pon, mesti susah
aku dapat rasa..

Ada benda aku nak cakap
aku tau kau takkan baca sekarang
tapi kau akan baca jugak nanti

aku sayangkan kau macam abang aku
Banyak benda kite share sama
teringat waktu gaduh teruk
tak sampai setengah jam
boleh ketawa balik
indah waktu tu

Ayat cam orang bercintakan?
walhal, tidak..
mana aku belajar guna ayat manis?
hahaha. belajar dari kau lerr

aku selalu panggil kau kedekut.
aku gurau.
jangan marah.
tapi sememangnya YA -.-'

Dah jauh dari aku nanti
please takecare.
aku tau ada yang akan jaga kau nanti
tapi mungkin tak se'perfect' aku :P

Aku sayang kau sampai bebile. kau antara yang perfect aku pernah jumpa walaupun baran yang amat.

Thanks jadi kawan yang baik :')

Aku Sayang Kau :')




No comments:

Post a Comment