Slot Lestary TV3 : Diandra

Huh. Lame dah tak ikot ceritecerite drama kat TV. last pon cerite ramadhan yang hilang. ala, pelakon die eira syazira dengan arja lee tuh. ingat? ingat kan :) so, sekarang ni macam rase nak follow satu cerite lagi & tugasku sekarang nak ajak korangkorang semua tonton cerite nie.

First. kenape aku nak sangat tengok cerite ni?
sebab poster die. kreatif ++ lawa. lepas tu baru lah aku tengok sinopsis die. hihihi

Nak tau sinopsis die?
Diandra. seorang anak hartawan terkenal. seorang gadis yang lasak, ceria, manja & berminat dalam seni pertahankan diri expecially kick-boxing. Ayah diandra sangatsangatlah berharap yang diandra nak bekerja di syarikatnya tapi diandra bagi pelbagai alasan & katanya ingin mencari pengalaman di luar dahulu. dannnnnn ini yang paling ditunggutunggu. Hero!!!! Adam Fahmi. seorang aktor terkenal. bukan aje kacak tapi bakat semulajadi die dalam bidang lakonan. Tapi Adam ni berlagak sangat & mulut dieeeeee, alahai, ke laut! so, sebabkan mulut die yang macam pape tah, die terlalu banyak musuh dan die terime ugutan bunuh. *kalau nak tau lagi, tonton cerite ni ye*

Harapan aku untuk cerite ni.
Aku harapharap cerite ni tak ke laut ye. dahh banyak sangat aku dengar orangorang kite sendiri kutok rancangan TV kat malaysia
 
hah. okokok. itu aje untuk kali ni. next entry hari lain ye. ok. x o x o A T E N   
 


No comments:

Post a Comment